Webové projekty
Společnost BZ Company International s.r.o. se začala v poslední době zaměřovat na webové projekty. Jedná se větší webové stránky či portály v převážné většině zaměřené na určitou cílovou skupinu lidí či obor. Jako příklad můžeme uvést projekt elektroworld-aukce.cz. Tento projekt je aukční systém vytvořený přímo na míru zákazníkovi.
Návrh projektu
Každá osoba či firma může mít nápad na vlastní webový projekt a my jsme tu k tomu abychom Vám pomohli tento projekt dokončit do úplného konce a poradit Vám s některými provozními záležitostmi. Spolupráce začíná obdobně jako při tvorbě prezentačních stránek, navíc se klade větší důraz na přípravu a rozvahu projektu - více než jinde platí pravidlo třikrát měř a jednou řeš.
Každá část projektu se proto probírá kousek po kousku a až je vše dokonalé tak se tyto části spojí a vznikne tak neobyčejný projekt, který splní všechna očekávání.
Naše webové projekty
Fakturace jednoduše - evidence faktur
On-line správa faktur kdekoliv a kdykoliv. Jednoduchý fakturační program - evidence vydaných faktur, proforma faktury, pravidelné faktury, dobropisy, zasílání automatických upomínek faktur po splatnosti a tisk do PDF a HTML.
Projekt Strážný
Projekt je určen pro pracovníky, kteří pracují v bezpečnostních službách a v ostraze. Výhodou tohoto kurzu je, že ho účastník může absolvovat z části distančně (využitím e-learningu – počítačová podpora). Cíle chceme naplnit pomocí tvorby a pilotního ověření vzdělávacího programu (strážný) a vzdělávacích materiálů (power pointových prezentací, tištěných publikací, sad testových otázek a příruček) a výukového filmu.
Aukční systém
Vlastní aukční systém připravený pro nasazení do provozu, vytvořený kompletně na naší platformě – systém je možné libovolně nadále upravovat. Systém je nutno opatřit vlastním designem, který Vám rádi navrhneme.
Bazarový prodej
Speciální systém na prodej bazarových věcí, možnost zapojení prodeje nových věcí. Systém bezpečného nákupu a prodeje pomocí přímého napojení na balíkovou službu. Vlastní fakturační systém, nasatvení provizí na různé kategorie prodeje. Vlastní systém hodnocení prodejců a kupujících.